Η εταιρία Netos στην προσπάθεια βελτίωσης της ευκολίας και εμπειρίας του πελάτη, σας ενημερώνει σχετικά με την διαδικασία ακύρωσης της παραγγελίας είναι εφικτή μόνο εφόσον η παραγγελία δεν έχει ακόμη επεξεργαστεί ή παραδοθεί (δηλαδή, δεν έχει εκδοθεί Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο). Η ακύρωση μπορεί να γίνει είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) είτε τηλεφωνικά.
Μπορείτε να ενημερώνεστε για την κατάσταση της παραγγελίας σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας ή μέρους αυτής, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή.